vrijdag 28 december 2018

Selfish Sewing on point met de Luxdress #beletoile #luxdress

Nu het steeds kouder begint te worden,
kijk ik graag nog eens terug naar de foto's van onze Jamaica-reis!
Het was daar prachtig ♡ 
We hebben genoten van zowel de zee als het binnenland
wat een adembenemende schoonheid!





Tijdens het scrollen van de foto's kwam ik mijn Atelier-Brunette Luxdress tegen.
het bloggen staat hier echt wel op een laag pitje #oeps

Het zijn niet de meest geweldige foto's maar het kleedje was perfect voor deze vakantie!
Ik had het zowel aan op onze uitstap als 's avonds voor het diner.
Multi-inzetbaar, zo heb ik het graag ;-) 






Niets verloren laten gaan van zo'n mooi stofje ♡ 

Patroon: Luxdress van Bel'Etoile
Stof: Atelier Brunette, Moonstone




3 opmerkingen:

Just Delphine zei

Je kleedje past zo perfect bij je vakantiefoto's en je staat er super mee

Isabel zei

Ik ben fan, dat stofje is ee perfect voor! Prachtige foto's ook!

Khadetjes zei

Oh, wat staat die jurk je prachtig!