woensdag 21 november 2018

Selfish Sewing with #Pina #Fibremood


De 5de linkparty van Fibremood is aan de gang
én het 2de magazine ligt al in de rekken!
Time flies when you're having fun :-)

Pina stond bovenaan mijn lijstje om te maken!
Een simpel rokje mét split. 
Ik maakte ze uit een stofje van See You at Six
aan de splitzijde plaatste ik een -lang geleden gekregen- elastische kantstrookje van Mondepot.
Ik gebruikte French Terry zodat ondergoed en spieren niet zo hard aftekenen (als je uni-stoffen gebruikt)
Mijn 'sportieve' benen vragen daarom, mijn bovenbenen zijn wat 'bulky' waardoor de stof meestal trekt in die zone.

Ik ben behoorlijk tevreden van het resultaat!
Een rok die je zowel 'classy' als sportief kunt dragen.





Stof: See you at Six-nachtblauwe French Terry
Patroon: Pina-Fibremood

2 opmerkingen:

MaZella zei

schoon en hip
ik zal me ook eens moeten wagen aan dat patroon

Just Delphine zei

een echte Laura rok en dat is t bijzonderste. Goed gezien om french terry te gebruiken