maandag 16 oktober 2017

Rozy Wallet in kunstleer

Ik knipte samen met deze Joy Clutch 
ook de patroondelen van een Rozy.
En jawel, ook dit is Stik Belgique, het patroontje is namelijk gemaakt door Ann, een Belgische ontwerpster!

De handleiding loodste me vlotjes doorheen het naaiproces.
Enkele uurtjes later had ik  al zeg ik het zelf  een prachtige portefeuille ;-)

En oooh het allerbelangrijkste, 
de portefeuille wordt hier dagdagelijks gebruikt! 
Een grote hit dus.

Beelden zeggen meer dan woorden:







Samen met mijn Joy Clutch!


Fotos's: C-mine Genk
Patroon: Rozy Wallet
Stof: Kunstleer en sluiting van Kbas. (hier vind je het patroontje ook terug)



10 opmerkingen:

krullenbol zei

wauw echt weer een pracht exemplaar

Emma en Mona zei

zo ontzettend stijlvol!

Lunatiek zei

Oh wow, daar kan je echt mee showen!! Super!

Woohoo zei

Super, supermooi! Daar zou ik grof geld voor betalen! :)

Just Delphine zei

oooh echt een schoontje, ik heb dus gewoon schrik om daaraan te beginnen maar deze zou ik gewoon kopen zo schoon!

Jace did it zei

Super mooi! Ik ben meer fan van rozy dan van roxy, de vorm hè. Jouw versie is TOP!

eva maria zei

Amai, dat ziet er recht-uit-de-winkel-professioneel uit!

MaZella zei

waauw, die wil ik ook!
zo mooi afgewerkt! jij barst van talent

La fille Hella zei

Super knap! Hier waag ik mij nog niet aan :)

Marieke Falderieke zei

Amai, prachtig werk!