woensdag 1 november 2017

Sweater love #SVDHZ3 #grafische trui #Billie

Een gouden boek van deze twee dames?! 
Dat kan toch alleen maar toppatroontjes voortbrengen ;-)
Ik ging naar de voorstelling van hun boek 
en zag dat het meer dan goed was!!
Eenmaal thuis werd er een to-sew-lijstje opgemaakt.
 Guess what?! Selfish sewing on top!!
Ideaal werkgerief, zo'n grafische trui in een mooi stofje.
Ik maakte de grootste kindermaat voor mezelf en het past, yay!!
de volgende trui wordt een beetje verlengd, net iets handiger als ik met de kleutertjes bezig ben.


elkaars hand zoeken in de leuke buidelzak!


Only love
Met het restje van Xavio zijn trui maakte ik een ander patroontje 
van deze talentvolle dames!! 
Staat deze knapperd niet geweldig met zijn Oliver Pants?

 



Patroontjes: Grafische trui uit SVDHZ3 en een aangepaste Billie van Zonen09
Stof: Chat Chocolat - See you at Six




7 opmerkingen:

issews zei

Geslaagd! Jullie zullen hier allebei veel plezier aan hebben. Die laatste foto ... echte liefde <3 van een moederhart!

Just Delphine zei

echt super! het eerste wat ik dacht toen ik het boek kocht was: ik wil die trui zelf ;-) Ik knipte deze week al een versie voor mijn man zijn petekindje maar ik denk dat er snel eentje voor mezelf volgt ook ;-)

Emma en Mona zei

Wat een warmte jullie twee! Xxx

MaZella zei

idd, erg geslaagd!!!

Woohoo zei

Heel leuk gedaan en toprestjeverwerking!

krullenbol zei

geweldig, wel handig als je in de grootste maat past, ik doe een oproep aan Griet en Annick om het patroon nog uit te brengen in volwassen maten

Flaflinko zei

Wat een heerlijk duo zijn jullie! Ik ben ook groot fan van de patroontjes uit Stof3. Er gaan nog veel naaisels volgen!