woensdag 22 augustus 2018

Tara-love #Fibremood

In een 'secret Fibre-mood groepje' kreeg ik een eerste
preview van de Tara te zien.
Altijd leuk voor zo'n nieuwsgierig aagje als ik
Oh hemel, ik kreeg een instant crush, wat een leuk lijnenspel ♡ 
Enig nadeel: ik kan helemaal NIET breien!
Een foto samen met mijn befaamde pruillip werd naar mijn mama gestuurd en jawel!!
Ze zag het helemaal zitten.
 My mom rocks, de lieve schat ♡ 


In het naai- en breiwinkeltje Mode & Mercerie Carine
in Genk gingen we op zoek naar geschikte wol.
Het patroontje raadt Lang Yarns aan, meer bepaald de Mohair Trend.
Wij kozen voor een andere look en zachtheid, namelijk de Velluto - ook Lang Yarns.
Ik greep naar mijn bekende kleurtjes zwart + roze en mijn mama, die gaf haar zegen 😃
Ze breide met priemdikte 8 (lange priemen omwille van het brede patroondeel)
We kozen voor de small ipv de medium omdat ik niet té oversized wilde gaan.




Alleen maar hartjes voor deze trui ♡ 
Mama kan beginnen breien,
zowel haar dochters als haar kleindochters hebben al een bestelling geplaatst.
Fibremood you nailed it met deze eerste editie!
Na het zien van de blogposts is mijn to sew-lijstje alleen maar langer geworden.
Toni, Filippa, Phoenix én Connor zullen hier allemaal de revue passeren.
Voor degenen die nieuwsgierig zijn naar de linkparty (het lijstje met alle naaisels)
 HIER is het te doen!


Een 'coole' foto mocht niet ontbreken ;-)
De handtas op de foto's is nog steeds niet geblogd,
 daar moet ik dringend werk van maken, want het is mijn favorietje tot nu toe!

Patroon: Tara Fibremood-editie 1
Wolkeuze: Velluto, Lang Yarns



6 opmerkingen:

Unknown zei

Waw! Die is mooi seg! Hij staat hier ook nog op het "to-knit" lijstje! :-)

So Popo Sew zei

Echt prachtig!!

Just Delphine zei

echt een hele mooie! Die langere priemen zouden hier ook echt van pas gekomen zijn.

dieuwke en sietse zei

Wauw!!!! Ik wil die ook hebben!
Welke versie van de Tara trui heeft uw mama gebruikt?

Khadetjes zei

Je spreekt zo'n Chinees voor me lieverd, maar euh... kan ik je mama eens lenen, dat die mij ook zo'n prachtexemplaar maakt? #puppyogen #staatjouzogoed

Unknown zei

Ik geraak niet tot het patroontje wat moet ik doen?