woensdag 13 juni 2018

The first Fibre Mood pattern #Frances #FibreMood #Florenceflair

Vorige week was er opeens geheimzinnig "exciting news" in ons naailandje!
Vanaf vandaag 16u wordt FIBRE MOOD gelanceerd.
Een tweemaandelijks magazine met 12 naai- en breiprojecten. 
Ze bieden daarnaast ook een dagelijkse online assistentie aan met vele tips en tricks.

Het eerste Moodbook zal vanaf 22 augustus te verkrijgen zijn.
Of voor de rappe onder ons, is de eerste editie nu al te bestellen via hun platform:

Ga er zeker een kijkje nemen! 
Daar vind je ook alle informatie over hun allereerste patroon:
De FRANCES top.

Samen met een aantal andere dames 
zie de link-party hieronder
 mocht ik hun GRATIS patroontje naaien.
De Frances is een oversized shirt met aangeknipte mouwen mét elastiek. 
Even wennen maar ik ben er dol op!




Lekker stoer/casual met broek en sneakers

OF

Classy met een bijpassende Florence Flair





So happy met mijn nieuwe outfit ;-) !!



Ik zou volgens de matentabel de M moeten nemen maar ik hou niet zo van té oversized, 
vandaar mijn keuze voor een kleinere maat

Create Share Inspire

Patroontje: Frances Top, Fibre Mood
Stof: lang geleden gekocht bij Mondepot






1 opmerking:

Just Delphine zei

Heel mooi, vooral de combinatie met de broek spreekt me aan. Leuke, zotte foto's ook