donderdag 14 december 2017

Rocco-love voor Tiago #zonen09 #rocco


Rocco-love!
Toen Sharon haar nieuwsbrief rondstuurde ivm de verrassings-Zo(o)ndag, reageerde ik onmiddellijk.
Altijd in voor een verrassing en zeker als het om een nieuw zonen09patroontje te testen is! 
Vliegensvlug liet ik het aan Jelle en Lindsy weten 
- ook zij schreven zich in-
 samen reden we naar Gent. 

Een heerlijk dagje gevuld met naaien, tetteren en een zalige lunch, wat moet een mens nog meer?!
ik geniet er nog steeds van als ik eraan terugdenk
Ik ging naar huis met een afgewerkt bovenstuk.
Tiago koos op voorhand de raglan mét buidelzak - een uitstekende keuze!
De broek was bijna klaar maar ik wilde toch nog even de boorden thuis checken.

De zoon was in de wolken met zijn trui én bijpassende broek!
Yes, de mama scoorde ;-)

Tiago amuseerde zich tijdens de fotoshoot in het Thor-park,
Enkele sfeerbeelden:









Patroon: Rocco - Zonen09
Stof: Sweater - Madeline de Stoffenmadam


5 opmerkingen:

Just Delphine zei

Prachtige set en zalige foto's!

Zonen 09 zei

Super gedaan Laura!

MaZella zei

Knappe versie

Annick @ MinnieMie zei

Coole zoon!

With love - by Eva zei

Neefje Ilias is mijn zelfgemaaksels wat ontgroeid, maar met een kopie van deze zou ik zo hard scoren!