zaterdag 22 april 2017

Patroontest: Mantica Dress #sofilantjes

"Yes"
Mijn allereerste gedachte toen ik de sneakpeek zag voor de Mantica-patroontest!

"Die moet ik hebben"
Dus schreef ik me snel in.

"Whoop whoop"
bij het lezen van het mailtje ;-)

De rest is even simpel als het lezen en volgen van Sofilantjes haar instructies.
Het kleedje naait zich vrij snel ineen en geeft een topresultaat.

Joía is zot content van haar zomerkleedje.
Ik ben blij dat er een patroon uitkomt dat niet 'te kinderachtig" is voor een grote, 
'ontwikkelde' 11-jarige meid.









Sofilantjes legt oa in haar blogje uit hoe ze aan de naam "Mantica" komt,
zie je de verschillende opties van het patroon (ja hoor, veeeeeeeel opties ;-) )
 en 
HIER kan je het patroontje 2 dagen kopen aan een promoprijs.
Allen daarheen!!

Patroon: Mantica Dress van Sofilantjes
Stof: Madeline de Stoffenmadam

9 opmerkingen:

Anne_Sofilantjes zei

Staat haar zo leuk!

Hutsepruts zei

Heel mooi en inderdaad super fijn dat er patronen voor grotere zijn!

Unknown zei

Ziet er prachtig uit....ik ben momenteel in het ziekenhuis dus kan ik spijtig genoeg nog niet meedoen aan de promotie....

MiMaMel zei

Mooi! Hier de bijna 10 jarige ook enthousiast over het patroon :)

Unknown zei

Da's echt een tiener-waardige versie!

Woohoo zei

Heel mooie jurk voor je prachtige dochter!

Flaflinko zei

prachtige versie! 't Staat haar geweldig! Ik huiver al bij het idee dat er steeds minder patronen zullen zijn voor mijn dochter als ze ouder wordt! HELP! :p

Lunatiek zei

Heel mooi!! De stoffencombinatie is geweldig!

S.ina zei

Heel leuke stoffencombi