vrijdag 7 april 2017

Marble-licious Neat New York

Tijdens ons jaarlijks naaiweekend maakte ik mezelf een kleedje geïnspireerd op 
Helaas was ik net iets te enthousiast tijdens het knippen...


Gelukkig zijn er hier meisjes/dames genoeg die dit helemaal niet erg vinden ;-)

Dit keer was het mijn metekindje dat ermee ging lopen.
En ze staat er geweldig mee #hartjesvoortienermeisjes!




#TEAMGIRLS


Patroon: Neat New York, Urban Style
Stof: Marble French Terry, Bambiblauw
Ballon: ideetje van de topDIY-ster Ine Brands van Studio Lala

BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

6 opmerkingen:

  1. Wauw, heel schoon kleedje! Ook de stof is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf stemmen voor een tweede exemplaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik ook Sarah!
      Wel een keitoffe versie, deze, volledig tienerproof!

      Verwijderen
  3. Heel tof! Ik wil mezelf er ook eentje maken. Moet ik opletten met de maat? Normale kledingmaat nemen?
    Wil voorkomen dat het mijne ook te klein is :-)

    BeantwoordenVerwijderen