vrijdag 7 april 2017

Marble-licious Neat New York

Tijdens ons jaarlijks naaiweekend maakte ik mezelf een kleedje geïnspireerd op 
Helaas was ik net iets te enthousiast tijdens het knippen...


Gelukkig zijn er hier meisjes/dames genoeg die dit helemaal niet erg vinden ;-)

Dit keer was het mijn metekindje dat ermee ging lopen.
En ze staat er geweldig mee #hartjesvoortienermeisjes!




#TEAMGIRLS


Patroon: Neat New York, Urban Style
Stof: Marble French Terry, Bambiblauw
Ballon: ideetje van de topDIY-ster Ine Brands van Studio Lala

BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

6 opmerkingen:

Unique Marieke zei

Wauw, heel schoon kleedje! Ook de stof is prachtig!

molemieke zei

Heel mooi!

Khadetjes zei

Ik blijf stemmen voor een tweede exemplaar ;)

Stoffenspulletjes zei

Heel tof! Ik wil mezelf er ook eentje maken. Moet ik opletten met de maat? Normale kledingmaat nemen?
Wil voorkomen dat het mijne ook te klein is :-)

Just Delphine zei

oooh heel mooi geworden!

eva maria zei

Haha, ik ook Sarah!
Wel een keitoffe versie, deze, volledig tienerproof!