woensdag 25 mei 2016

Kids Clothes Week #day3 Susanne Cardigan

Nog een UFO

Na deze en deze Susanne wilde Joía graag nog ééntje in haar kleerkast.

Een zeer gekoesterde lap werd uit de kast gehaald. 
De sweatstof werd online ontdekt 
in de wachtkamer van de dokter
ik moest en zou deze zo snel mogelijk hebben...
Jelle van Babarum zorgde ervoor dat het diezelfde week nog in de brievenbus belandde.
Dat was dus in OKTOBER 2015 *oeps*

Ik ben uiteindelijk blij dat ik zolang twijfelde over een projectje met deze stof,
de dochter is blij met haar nieuwe Cardigan.
"Het matcht zo goed met mijn nieuwe sneakers, mama"
.
De sweater werd aan de voorzijde gedubbeld met een dunne tricot in net dezelfde kleurtint als de vlekjes!
 Lang leve een goedgevulde stoffenkast!






Stofje: Sweater Babarum
Patroon: Susanne Cardigan, Compagnie M


Stashbusting:
42 out - 25 in

7 opmerkingen:

Unknown zei

Oh wauw, outfit on point zeg! Ze staat er schoon mee!

Barbara zei

Leuk! En vooral ook leuk dat ze er zo blijnmee is! Dat van de stoffenkast herken ik :-)

128 zei

Zalige kleurtjes

128 zei

Zalige kleurtjes

Mimaloki zei

Fijn als je zo'n vondsten kan doen in je stoffenkast. Past er perfect bij!

Just Delphine zei

prachtig! ik kocht hetzelfde sweaterstofje voor hetzelfde doel alleen heb ik geen effen bijpassend stofje in mijn stoffenkast dus hopelijk vind je het niet erg als ik binnenkort (of iets minder binnenkort als ik mijn to sew lijstje bekijk) met hetzelfde exemplaar rondloop

Khadetjes zei

Amai, je bent precies serieus op dreef met projecten afwerken! Blijven gaan ;)