donderdag 31 juli 2014

Ai ai, stashbusting??

Stashbusting mei/juni

UIT: 78 + 2 (burda-kleedje) + 1 (2rokjes) + 1 + 1 + 1,5 + 1,5 (sunnypants 2) + 1 (hemdje, wordt nog over geblogd) + 1 (cadeautjes) + 1 (Alice , 'Mijn Tas')=> 89
IN: 28 + 1,5 zalige echino-stof + 50cm couponnetje => 30 stofjes

Resultaat:  - 1: ik ben weer bijna in balans :-)





Dit was het resultaat eind juni!
Bijna in balans! Durf ik echt op te schrijven hoe mijn balans nu overhelt?
Zo zwart op wit, heel confronterend ;-)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

STASHBUSTING 31 JULI

UIT: 89 + 2 (kleedje) + 0,5 (mandje) + 1 (Natty Top) + 1,5 (kleedje, moet ik nog steeds over bloggen!) = 94
IN: 30 + 18!!= 48

Resultaat: -50
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ach ja,
Ik heb nog tot eind van dit jaar om de balans weer in evenwicht te krijgen :-)
Trots ben ik wel op de hoeveelheid stof dat effectief 'op' is door het naaien! 
Wie had dat 2 jaar geleden gedacht!!

Als ik mijn geweten op de één of andere manier mag sussen: de stofjes zijn allemaal bij Belgische webshops aangekocht: 
Daaidieka, Kersenpitje, Den Depot, Gemaakt, Lanalotta, Fino in Fondo, Le Chien Vert,..

5 opmerkingen:

Juffra Toertjes zei

Bij mij is dat Stashbusting een verloren zaak.....��

Mieke Jansen zei

Echt, ik moet die knop van satshbuster van mijnen blog verwijderen. Ik maak de stashbusting community ten schande. Maar ben wel blij dat enkelen alvast nog proberen!

Stoffenspulletjes zei

Bij mij is het ook verschrikkelijk! :-) ik ben zelfs volledig de tel kwijt!
Goed dat je de stoffenwinkels hier in belgie steunt! :-) je doet het voor hen he :-)

Khadetjes zei

Lol... ik ben zelfs even gestopt met tellen - kocht wel een aantal stofjes, maar niet zoveel voor de voorraad, achter de schermen werd hier zeer druk genaaid. En nu jullie vakantie voorbij is zal het tempo misschien ook weer wat hoger liggen bij jou en komt het allemaal wel goed!

Marleen (Petrol and Mint) zei

Haha, daar doe ik dus niet aan mee he... niks voor mij al dat schuldgevoel...