dinsdag 12 maart 2013

Eerste t-shirt!! ( zeker niet de laatste)

Gisterenavond kwam ik een stofje tegen waarvan ik niet meer wist dat ik het had ;-)
Ik veronderstel dat dat bij de meesten onder ons wel eens voorvalt?!

Het begon spontaan te kriebelen...
Zou ik nog beginnen aan iets volkomen nieuw?
Het was al laat op de avond en als ik aan iets begin wil ik het wel afmaken!!

Mmm, de ottobre bovengehaald, ik had het gekocht om het maar te hebben moest ik wat meer ervaren zijn in het naaien... Riskeren? Jawel!!!

Ik moet eerlijk bekennen dat het eigenlijk goed ging, knippen, naaien, boordstof...
Heerlijk!!!
(Alleen de boordband onderaan mag volgende keer iets losser)



Stofje op FB gekocht
Rode boordband (Limbutex)
Patroon Ottobre 03/2011

Imitatie van een piraat, vond het eigenlijk meer een stoere viking (nog een ideetje om tricot te kopen)

Goedgekeurd!

Mijn zoontje vond de shirt geweldig (en ik ook ;-))
Dochter en andere zoon hebben ook al eentje aangevraagd, ik weet weer wat te doen!!

5 opmerkingen:

Juffra Toertjes zei

Inderdaad....goedgekeurd!
Knap hoor, en dat voor een eerste keer?!
:)

Querida zei

Zoveel eerste keren' en dat op mijn 31ste! Wie had dat ooit gedacht ;-)

Tine Van Oevelen zei

Heel mooi!

Createlas zei

En dat voor de eerste keer...mooi!

Petits Pirates zei

Super cool!