vrijdag 30 december 2016

Matching Outfits Matching Minds #MOMM - rechte jurk

Ik volg Eef al een tijdje, 
mijn nieuwsgierigheid werd helemaal geprikkeld toen ik vernam dat ze een boek zou uitbrengen!
En nog wel een boek met matching outfits, dat kon niet mislopen.
Mijn verwachtingen werden helemaal ingelost,
Een boek vol leuke patroontjes voor mezelf én voor mijn kids.
Zowel de dochter als de zonen, top!

Ik begon met de Malèmbe-broek maar ergens tussenin heb ik toch het rechte kleedje eerst afgewerkt.
Het oorspronkelijke idee was dat ik een paar outfits (aja, matching outfits hé) zou maken en dan alles mooi in een blogpostje kon gieten.
Ha, wat er in mijn hoofd vorm krijgt, is meestal niet de realiteit!

Ik ben zó tevreden over mijn recht kleedje dat ik ze onmiddellijk op de blog gooi.

Laura-proof :-) 


Party-proof
De mooie V-uitsnijding
Hier zie je het kleedje met een riempje aan.


Shopping-proof

Nog eens de ruguitsnijding in de verf zetten!!
 
Er zullen nog vele outfits volgen, Eef.
Ik ben fan!!

Niet alles wat ik maak geraakt op de blog, 
de meeste foto's van mijn maaksels kan je terugvinden op laura___bdl.

Patroon: Boek: Matching Minds Matching Outfits
Stof: See you at Six - Lines - Viscose/rayon - Wat een heerlijk stofje om te dragen!!
Ketting komt van #tieneshandwerk




27 opmerkingen:

Just Delphine zei

groot gelijk dat je dit afwerkte en op de blog gooide, niemand zegt dat je het niet nog eens mag bloggen als er een matching outfit bij is hé ;-)
het staat je super!

Stannel zei

Zo schoon joeng! Kom volgende week met dat kleedje maar naar hier! :)

128 zei

Super mooi geworden. En lap he. Nu moet ik dat boek hebben

Jelle zei

Super!!! En die armen zo mooi afgewerkt :-D

Jelle zei

Super!!! En die armen zo mooi afgewerkt :-D

Eulala c'est chic zei

Weet je Laura, Ik word hier emotioneel van. Zo puur, zo mooi! Het boek voor de eerste keer in handen krijgen is fijn, maar jou zien schitteren in je creatie...daar draait het allemaal om! Dikke dankjewel voor dit moois xxxxx

Blanche 85 - Laurence zei

Heel mooi ❣️ (Lijkt beetje op de mijne 😉 - binnenkort op de blog)

Unknown zei

Een tofke!!

Jace did it zei

tis vree schoon! ik ga dat boek ook bestellen, want ik heb dat stofje ook liggen en ik zag er niets meer in... maar nu wel :-)))
Prachtig gedaan, mooie rug trouwens :-))

Querida zei

Dank je wel!!

Querida zei

haha, feestje bouwen dan?! X

Querida zei

Yes, ik kan niet wachten tot jij er iets uit maakt! Zal top zijn!!

Querida zei

Lol :-)

Querida zei

Moh, zo'n lieve woorden!! Jij, bedankt voor het prachtig boek, daar gaat veel uit gemaakt worden, hoor!
Dikke zoen.

Querida zei

Ik ben benieuwd!! X

Querida zei

Kopen die handel ;-) Daar staan zo'n leuke dingen in!! Ook mooi voor de dochter (en je zoon!)

TinneV(Naaisgerief) zei

Ik ging daarstraks al kijken bij Standaardboekhandel... Gewoon maar kijken he 😁 maar het lag er nog niet🤔. Knappe jurk!

TinneV(Naaisgerief) zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
studio bellevi zei

Wauw zo tof! Staat je geweldig goed 😄

Lunatiek zei

Heel mooi!!! Benieuwd wat er nog gaat komen!

Joke (The Needle Of Choice) zei

Super!

eva maria zei

Supertof kleedje, ik vind die rug ook zo mooi!

An_nononsonsmoms zei

Zo leuk! Die ga ik ook nog maken. Heb hier ook nog wat see you at six in de kast liggen

Hutsepruts zei

Heel mooi en super dat je het op allerlei manieren kunt dragen!!!

Jo-Lynn Van Damme zei

Supermooi zeg! Hoe vallen de maten? Veel moeten aanpassen?

Mimaloki zei

Geweldig!

Querida zei

Dank je 🤗. De maten vallen prima, ik heb een 36 bovenaan en 38 onderaan, ook in dit patroontje. (Dus aanpassing zoals ik normaal doe). Ik ben vrij klein -162cm-, als je groter bent zou ik het wel wat verlengen.