dinsdag 5 februari 2013

Babyborrel-cadeautje

Vorige week zondag waren we uitgenodigd op een babyborrel...
Samen met nog een paar genodigden hadden we een mooi centje bij elkaar gelegd.
Maar ik vind het totaal niet leuk om ergens met lege handen aan te komen, dus heb ik snel een slab (of zoals wij het zeggen: bavet) in elkaar gestoken.

Ik ben er trots op, mijn eerste slab:




De voorzijde is een coupon van de Stoffenfee
Achterzijde is een blauwe badhanddoek
Allereerste keer kamsnaps gebruikt ;-)  Dat ga ik vaker doen!
Rode paspel tussen de laagjes...
En natuurlijk de naam geflockt, dat maakt het altijd wat persoonlijker!

2 opmerkingen:

Stannel zei

Ben nu effe je blog 'fatsoenlijk' aan het lezen! Tof! Btw, wat is kamsnaps? Schnapps? Gedronken tijdens het stikken? ;)

Querida zei

Schnapps ;-p. Ik moet je teleurstellen, ben redelijk saai.... Ik drink niets, nada, noppes :-)
Kamsnaps zijn drukknopen maar dan in plastic, zoals ze gebruiken bij de babypyjama's of kruippakjes (of in dit geval: een slab)