woensdag 23 januari 2013

Zou ik, zou ik niet ?! To blog or not to blog...

Ik ben wat je noemt een groentje in de wondere wereld van het stikken/naaien ( ik vind het nog altijd een raar woord "naaien" , moet er nog een beetje aan wennen ;-) )
Pas in november mijn eerste naaimachine gekocht en twee maanden later (en een nieuwe naaimachine rijker) helemaal verslaafd aan het naaien en aan de stofjes!!!
Zonder naailessen, maar wel geholpen door de blogs die ik volg en facebookpagina's die ik bezoek...

Zo ben ik ook op het idee gekomen om een blog te beginnen, helaas niet om anderen te helpen -want zoveel ervaring heb ik jammer genoeg niet!
Maar wel om mijn 'creaties' te bundelen en mijn ervaringen (en waarschijnlijk soms ook klaagzangen) op te schrijven, wegens geen naaisters in de buurt om mee te babbelen.

Zo, dit kan al tellen als eerste berichtje denk ik ;-)






Geen opmerkingen: