maandag 9 april 2018

Sew Challenge #explorertote #bambiblauw

Mijn criteria voor de tweede Sew Challenge kreeg ik van Ivy
-een vrouwelijke tas
-kurkleer
-een kleurrijk detail

Yay!! Daar kon ik wel iets mee ;-)

Ik maakte een vereenvoudigde Explorer Tote van Noodlehead voor mijn jarig nichtje!
Ook al werd ze 28, ze is en blijft mijn lief nichtje :-) 
Het stofje van Bambiblauw kocht ik vorig jaar al speciaal voor haar, ze is namelijk zot van giraffen. 
De mint-kurkleer van K-bas in mijn voorraad, bleek een perfecte match te zijn met het stofje.
Om ook het kleurrijk detail af te vinken, koos ik voor okerkleurige hengsels.

Ik vond ook een paspel in dezelfde muntkleur,
deze stak ik in de zijnaden, maar helaas heb ik daar geen foto van. 






5 opmerkingen:

Just Delphine zei

leuk gevonden met die giraf erop. de explorer blijft een topmodel waar heeeeeel veel in kan ;-) typisch vrouwelijk dus

sonja zei

Wat een geweldige tas en zo mooi gemaakt.

Noxeema zei

die tas is super!!!!!!

Woohoo zei

Heel leuke tas!

Ivy zei

Absoluut geslaagd !! Stiekem zelfs een beetje jaloers op de tas ;-)