dinsdag 6 februari 2018

Sweaters! #allweathersweater #AWS #byevamaria

Byevamaria vroeg aan me of ik voor haar 
een nieuw - GRATIS- tienerpatroon wilde testen.
Natuurlijk wilde ik dat doen, zou er echt iemand neen zeggen? ;-) 

Enkele dagen later kreeg ik een enveloppe toegestuurd.
Heerlijk toch, gewoon met de post! Ik geniet nog steeds als een klein kind als ik iets in mijn brievenbus vind!
Helaas gebeurt dan steeds minder en minder.
Met zowel een patroon voor Joía als ééntje voor mezelf, YAY!!
Wie me volgt op Instagram zag al een fotootje, maar dat bloggen pfff... 
Foto's maken van een dochter die bijna nooit thuis is, is echt onbegonnen werk.

Ik ging onmiddellijk aan de slag.
Voor mezelf koos ik voor een French Terry in een kakikleurtje, 
De schuine zijnaden vind ik een leuk pluspuntje aan de sweater, ik besloot dus om ze te accentueren.
Ik stak een dubbelgevouwen, zwarte elastische biais tussen de zijnaden én één polsboordje
Om de kakikleur te breken gebruikte ik zwarte boordstof van See you at Six.






Joía koos vanop een afstand en via foto's voor een stofje van See You at Six.
Ze nam de trui mee op internaat, 
toen ik ze vorige week vrijdag daar ophaalde had ze de trui aan.
Afgelopen zondag bracht ik ze terug én had ze de trui weer aan.
Het moest en zou gewassen worden zodat ze het terug mee kon nemen.



Eva, we zijn er allemaal zeker van: 
Dit wordt een hit
niet alleen bij de tienermeisjes maar ook bij de mama's!

Patroon: All Weather Sweater, een gratis patroontje binnenkort te verkrijgen bij byevamaria
Stofjes: Amber Light van SYAS én een kakikleurige French Terry

BewarenBewaren

4 opmerkingen:

eva maria zei

Oh wat doet me dat plezier! Dankjewel, Laura én Joía, voor de prachttruien en jullue enthousiasme xx

Khadetjes zei

Eigenlijk ben ik best tevreden met mezelf #schaterlach, maar zo'n patronen geven me toch altijd wat spijt dat ik niet wat kleiner ben. Die truien staan jullie prachtig x

Lunatiek zei

Zo mooi!! Helemaal fan van het contrast met het zwart!

Katrien | KATRIENETTE zei

Mooi met die details! En dat één polsboordje, geweldig, zoiets kan in zelf nooit bedenken, maar i love it!