donderdag 16 februari 2017

Twinning met Matching Outfits Matching Minds #MOMM

Toen mijn jongste zoon de geknipte patroondelen van de 
 Cicero Jacket van Tiago zag,
werd hij onmiddellijk jaloers!

Hij bestelde een warme trui en ik zag mijn kans schoon om aan twinning te doen.
eigenlijk wilde ik gewoon het stofje voor mezelf ;-)
De Small Things Sweater stond al even op mijn to-sew-lijstje.
De versie van Stannel zag ik live én toen maakte ik al een mentale nota:
IDEAAL WERKGERIEF!

Aan mijn eigen bengeltje geef ik dus ook les,
zie je zijn "o-ow, juf Laura ziet alles" - blik
Als L.O.-juf ben ik altijd op zoek naar comfortabele, niet zo saaie truien.
Niet te warm, niet te kort, 
spring-, rol-, loop-, klauter- én kleuterbestendig.
 aiai, dat wit kleurtje ;-) 


Ik tekende onze maten uit, 
veranderde helemaal NIETS aan het patroon
en liet Xavio de combinatie kiezen.
Om het mezelf gemakkelijk te maken maakte ik de twee truien gelijktijdig ;-)
Zalig patroontje, simpel maar toch speciaal! 
Helemaal mijn ding!
Eef, deze trui wordt vast en zeker nog eens gemaakt. 
Voor mij, de zonen én de dochter -die zich nu heel hard achteruit gestoten voelt.

Aan mijn trui maakte ik een lusje, speciaal voor mijn fluitje. 
Weg met de lanyard!
Ik gebruik mijn fluitje bijna nooit, maar als ik het gebruik dan weten ze dat ik het meen ;-)
Mijn schatjes van patatjes.

Patroon: Small Things Sweater #MOMM
Stof: pinguins: little Vixen + zwarte stof: Pieke Wieke

9 opmerkingen:

Flaflinko zei

Mooi zenne!

Pieke Wieke zei

Geweldig gevonden, dat is nu echt eens perfect voor dat fluitje. Wat een stijlvolle turnjuf! <3

Stannel zei

Ik ga dus echt pikken hé! En trouwens, doe die trui aan op weekend... om de maaltijden aan te kondigen :p

Anoniem zei

Ge-wel-dig!!! Twinning me je zonen in een pinguinstofje en met matching behangpapier, dat doet niemand je na ;-) Hoedje af Laura!!!

Querida zei

Dank je!!

Querida zei

x

Querida zei

Haha, trutje :-p !

Querida zei

Dank je wel. X Lang leve de geweldige behangpapier-smaak van mijn mama ;-)

cindy @ ateliergeorgette zei

Supertoffe combi!En zo leuk dat je een stof vond die zowel voor mama als zoon mooi staat!