donderdag 11 augustus 2016

Aster Trui, La Maison Victor #KCW day 4

De ene na de andere Aster trui zag ik verschijnen op blogjes, facebookpagina's,...
Ik vond ze leuk en de trui kwam op mijn to sew-lijstje terecht.
hebben jullie ook een eindeloze lijst van patroontjes die je zeker eens wil uitproberen?

Nu het eerder herfst lijkt dan zomer
-12° as we speak- 
 en de Kids Clothes Week bezig is
schoof de Aster Trui opeens naar voren op mijn lijstje.

Google-research beloofde me een trui op een uur, ideaal voor dag 4 van KCW.
Ik knipte maatje 32 in een heerlijke, roze sweaterstof van Chat Chocolat.
Een uurtje later had ik effectief het truitje in mijn handen.
en had ik vooral veel spijt dat ik het stofje niet voor mezelf heb gehouden

Het regent hier al de hele tijd, dus trokken we naar de C-mine te Genk.
Daar kan je de Expo WOW - writings on the wall nog bezichtigen tot 11 september.




#peace #color #people



patroon: Aster Trui LMV
stof: Betty Blush bij Jul&Beau



7 opmerkingen:

Just Delphine zei

oooh echt tof en die lijst met patroonthes die ken ik ;-)

Mimaloki zei

Leuk dat je deze ook al voor de dochter kan maken. De aster, ik moet er ook nog aan beginnen :)

Stannel zei

yep, die trui staat ook op het lijstje, maar of het er ooit van komt, is de vraag natuurlijk!

Woohoo zei

Leuke trui en fantastische locatie!

Anoniem zei

oh! Wat een leuke trui! Die zou hier ook echt heel erg in de smaak vallen!!

MiMaMel zei

Heel tof! Patroon ook, jammer dat t pas vanaf groter begint..echt iets voor mn 9 jarige :) Stofje ligt hier nog op de stapel...Patronenlijstje, herkenbaar...todolijstje helemaal, maar geraak er deze vakantie niet aan..helaas..

Katoke zei

Knap, dat truitje!