donderdag 21 november 2013

Uitslag van de Give-Away!!



4 'potjes'... Jongens, meisjes, portefeuille, twijfelgevallen


Eerst de portefeuille:
Even concentreren...
Klaar voor de start
Grabbelen maar

Winnares: CREALIESJE



 Dan maar beslist om alles door elkaar te gooien: meisjes, jongens en twijfelgevalletjes



Grabbelen voor de Jongens
Recht op doel af
Niet twijfelen
Winnares van het jongenspakketje: JELLE VAN DER LINDEN


 Grabbelen voor de Meisjes
Deze keer wat mengen
Nog wat schudden
En hebbes: van de eerste keer een kandidaat voor het meisjespakketje, dat is kunnen!!
Winnares van het meisjespakketje: TANIA MOUTON




Dank je wel allemaal om mee te doen met mijn Give-Away...
Willen de dames die gewonnen hebben een mailtje sturen naar laurabdl@gmail.com

Kleine nota voor mezelf: Er zijn heel veel jongens-mama's die de weg naar mijn blog hebben gevonden! ;-)




5 opmerkingen:

crealiesje zei

woehoo!!! Gewonnen!
ik stuur je een berichtje!

*blij, blij, blij!

Anoniem zei

Proficiat aan de winnaars!

Unknown zei

Proficiat iedereen!!!

Unknown zei

joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry, ik heb het nu pas ontdekt dat ik gewonnen heb en ik ben zo blij!!!
Dit is echt waar de eerste keer dat ik eens iets win, ik hoop van harte dat ik niet te laat ben?????
Ik stuur zo dadelijk mijn mailtje, sorry dat dit in vertraging is hoor.
grtjs,

Tania

Unknown zei

Vandaag ben ik mijn pakketje gaan afhalen, ik vond het zo spannend!
Wat 'n leuke dingen dat er inzaten, dank je wel hoor, echt waar, it makes my day!
grtjs,
Tania