vrijdag 16 augustus 2013

Dansbroek - calcas para dansar

Mijn dochtertje heeft volgende week haar allereerste dansles. En dat voor een hele week ;-)
Ze gaat op danskamp met haar vriendinnetjes.
Hoor je haar al afkomen: "Mama, ik heb wel volleybalkleren en turnkleren, maar nog helemaal geen danskleren! Ik wil zo'n 'kak'broek".
Met dank aan haar papa voor de expliciete benoeming - hij vindt het dus maar niks...

A minha filha vai ter um 'campo de dansar'. Uma semana enteira a dansar com as amigas.
Ela tinha roupa para joga a volleybal, para gynastica, mas nada para dansar...
 

Mijn eerste poging vind je Hier terug (echt erg,  I know..)
Dus tussen de verhuisdozen door, toch maar snel nog een broekje geprobeerd.
Natuurlijk in haar smaak, dus in de felste kleurtjes!!
A primeira tentação...
Agora outra vez, com cores vibrantes.


En deze keer is het gelukt!!
E, acertei... Ela gosta muito.
 
Resultaat: (mijn excuses voor de slechte foto's)





Patroon:Judith
Stof: Stoffenspektakel

1 opmerking:

Unknown zei

Prachtig broekje ... moet ik hier ook nog maken ; Lien gaat laatste week van vakantie op danskamp...misschien nog maar wat broeken en leuke bloesjes maken ... maar kan ik dat wel ????
liefs ...
xxx