maandag 19 augustus 2019

Happy Backpack #ateljeecaro

Of ik haar rugzakpatroontje wilde testen?
Natuurlijk wilde ik dat! 


lanceert haar Happy Backpack - patroon. 
Wegens online probleempjes kan je het momenteel enkel via deze link verkrijgen.


Samen met An - Jace did it - ging ik aan de slag in de mooie ruimte van dubbel:punt.
Ik koos de kleine versie en gebruikte kunstleer in een oudroze tint.
De tutorial is goed in elkaar gestoken,
het feit dat er geen biais aan te pas komt 
om de binnenzijde af te werken kan ik alleen maar toejuichen!
Ik volgde op voorhand netjes alle voorbereidingen 
(enkel de vliesofix werd vervangen door een nieuw product van K-bas)
Een lijm-spray om de stofjes tegen elkaar te lijmen 
en het moet gezegd: het rugzakje werd vlot in elkaar genaaid.
(het had waarschijnlijk veel vlotter gekund als An en ik geen 'tetterkonten' waren maar hei, we zijn nu éénmaal gezellige dames ;-)


De rugzak met paspelzak-optie

Ritszakje binnenin



Bedankt Carolien, 
Ik heb genoten van het testen én ik heb er een leuke rugzak bij!


21 opmerkingen:

Carolien Lembrechts zei

Je bent een topper Laura!!!! <3

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wauw, ziet er veelbelovend uit!

Girl in Uniform Lieve zei

Nooit gedacht om zo'n rugzakje te gebruiken als handtas, maar in jouw versie kan dat perfect. Echt superschoon!

Jasa Fotocopy Buku Murah Jakarta zei

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)
Digital Printing Rawamangun
Digital Printing 24 Jam
Percetakan Jakarta Timur
Digital Printing Jakarta
Digital Printing Jakarta Timur
Digital Printing 24 Jam Rawamangun
Jasa Fotocopy Jakarta
Jasa Fotocopy Murah
Cetak Buku Umroh Haji

melania macron zei

Hallo, ik wil mijn geweldige getuigenis delen Na jarenlang een relatie met mijn man te hebben gehad, maakte hij het uit, ik deed al het mogelijke om hem terug te brengen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik heb voor hem smeekte ik hem met alles, ik deed beloften, maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriend en zij stelde voor dat ik liever contact op zou nemen met een spreukcaster die me zou kunnen helpen een spreuk uit te spreken om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in spreuk geloofde, ik had geen andere keus dan het te proberen, ik e-mailde de spell-caster en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles binnen drie dagen in orde zou zijn, dat mijn ex vóór drie dagen bij mij terug zou komen, hij sprak de betovering uit en verrassend genoeg op de tweede dag was het rond 16.00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verrast, ik beantwoordde de oproep en alles wat hij zei was dat hij zoveel spijt had van alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terug zou keren, dat hij zoveel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem toe, zo begonnen we weer gelukkig samen te leven. Sindsdien heb ik beloofd dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, zo iemand zou helpen door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spellcaster die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
 u kunt hem e-mailen als u zijn hulp nodig heeft in uw relatie of een andere zaak.

Hou van spreuken
Verdien een goed geld of win een loterij.
Succes behalen in het bedrijfsleven.
Spirituele problemen.
Win een rechtszaak.
Zoek je levenspartner.
Zoek een goed betaalde baan.
Krijg controle over uw huwelijk.
Ontvang gunst en trek aantrekkingskracht van mensen.
Krijg verloren geld terug.
Genees je van alle ziekten. zowel geneesbaar als ongeneeslijk.
Los zwangerschapsproblemen op en zegen je met baby's etc ...

Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een blijvende oplossing
via babaidadawiseman01@gmail.com
WhatsApp: +2348136951551
Viber: +2348136951551

Bedank mij later

harga cetak buku murah zei

You made an article that is interesting.You are so amazing.

Anoniem zei

Dit is een zeer verbazingwekkende getuigenis, ik wil dat jullie allemaal samen met mij Dr. Okpa bedanken, want hij is echt een man van zijn woorden. Ik ben al jaren diepbedroefd, elke man die me benaderde, nam me uiteindelijk nooit serieus, na mijn laatste ervaring met de man die me zoals gewoonlijk in de steek liet, ging ik op zoek naar een oplossing om mijn probleem op te lossen, toen introduceerde mijn collega op het werk me naar de grote Dr. Okpa, toen nam ik contact met hem op via zijn e-mailadres: okpatempleofsolution@gmail.com, het duurde een paar dagen voordat hij antwoordde en toen hij dat deed, kreeg ik instructies wat ik moest doen voordat ik vrij kon zijn van spirituele gebondenheid , Ik heb alles gedaan wat hij zei, en vandaag ben ik blij met mijn man. De man die me zonder reden had gedumpt, kwam nu binnen 3 dagen bij me terug en hielp zelfs mijn collega haar man terug te brengen toen ze scheidden. U kunt contact opnemen met Dr. Opka via zijn e-mail of telefoonnummer: +27653527813

Ben Meike uit België

Anoniem zei

Ik wil mijn geweldige ervaring delen met Dr. Ilekhojie. Mijn man van 5 jaar bedroog me en ik confronteerde hem, wat een ruzie veroorzaakte waardoor hij om een scheiding vroeg. Ik huilde en werd meteen ziek. Toen ik online op zoek was naar willekeurige verhalen over mensen met een vergelijkbare situatie als de mijne, zag ik een getuigenis van iemand en hoe dr. Ilekhojie vrede tussen de stellen sloot. Ik nam contact met hem op en hij legde me uit hoe het mogelijk is om met mijn man te verzoenen en binnen een paar dagen zal hij de scheiding annuleren, wat ik wilde. Ik deed alles wat hij me vroeg en precies drie nachten na zijn werk belde mijn man om zich te verontschuldigen voor bedrog en vroeg om naar huis terug te keren met zoveel beloften. Ik waardeer je hulp Dr, je bent echt een zegen. Als u zich in dezelfde situatie bevindt als ik, neem dan contact op met dr. Ilekhojie en vraag om hulp. E-mail: gethelp05@gmail.com of bel/Whatsapp +2348147400259

Anonymous zei

Ik wil Dr. Ige Ajayi bedanken voor het oplossen van mijn huwelijksproblemen. Hij bracht mijn man terug nadat hij vier maanden van huis was gegaan om bij een andere vrouw te logeren. Ik was erg hulpeloos omdat ik zoveel van mijn man hield. Ik was op internet aan het zoeken toen ik getuigenissen zag van hoe hij velen hielp hun probleem op te lossen. Ik nam contact met hem op en dat was het einde van mijn probleem. Neem contact met hem op via e-mail: drigeajayi@gmail.com/Whatsapp: +2348130035939.

Anoniem zei

Ik verloor mijn huwelijk en mijn prachtige huis, verwoest door ongeluk, toen ik mijn vrouw zag weglopen vanwege de leugens waarmee ze werd gevoed en onzekerheden die nooit waar waren. Ik heb vanaf het begin gezworen nooit een bedrieger te zijn en bleef standvastig om ervoor te zorgen dat ik een gelukkig huis bouwde, maar helaas vertrouwde ze me nooit genoeg. Ik heb maandenlang rondgezworven in een poging haar terug te krijgen en heb hulp gezocht bij verschillende bronnen, waaronder haar tussenkomst van de familie, maar dat leverde nooit succes op. Ik kwam in contact met Dr. Ilekhojie aan wie ik al in een eerder stadium twijfelde toen ik met hem in contact kwam. Ik moest de hoop levend houden en voldeed aan de procedures, precies zoals hij mij alles uitlegde. Hij verzekerde me van haar terugkeer, die na drie dagen plaatsvond, en ik moet nog woorden vinden om uit te drukken hoe gelukkig en dankbaar ik ben, wetende dat mijn zoon en ik zijn moeder thuis hebben. Bedankt dokter Ilekhojie voor het terugbrengen van geluk in ons leven. Hulp nodig, neem contact op met deze geweldige Dr. Whatsapp +2348147400259 of via zijn e-mail: gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Ich war eine Betrügerin und mein Mann hat mich mehrmals erwischt. Ich habe versucht, mich zu bessern, und jedes Mal endete es damit, dass ich mich wieder und wieder betrogen habe. Ich glaube, ich habe erst begriffen, was er mir bedeutet hat, als er gegangen war. Ich begann, einen Weg zu finden, ihn zurückzubekommen, aber nichts schien perfekt zu funktionieren, bis ich auf einen Artikel über Dr. Ilekhojie stieß, der vielen Menschen weltweit geholfen hat, ihre Beziehungen wiederherzustellen. Ich nahm Kontakt mit ihm auf und er versicherte mir, dass mein Mann zu mir zurückkommen und wir uns versöhnen würden. Überraschenderweise kam mein Mann, genau wie er es versprochen hatte, zurück und sagte mir, dass er mir vergeben habe und bat uns, noch einmal von vorne anzufangen. Alles dank Dr. Ilekhojie habe ich eine zweite Chance, die Dinge in Ordnung zu bringen, und ich habe geschworen, dass ich meinem Mann treu sein werde. Sie können ihn um Hilfe bitten. WhatsApp oder Viber: +2348147400259 oder E-Mail: gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Mijn medische toestand was hartverscheurend omdat het menstruatiekrampen, een opgeblazen gevoel voor de menstruatie en een lage buikdruk veroorzaakte, wat resulteerde in hevige menstruaties. Ik kreeg van mijn arts verschillende medicijnen voorgeschreven voor behandeling. Ondanks mijn bezoeken aan verschillende artsen werd mijn gezondheid niet beter, omdat ze alleen maar konden zeggen en voorstellen een operatie te doen. Op het punt om op te geven, ging ik op internet op zoek naar een behandeling. Maar ik vond in plaats daarvan een remedie. Op internet las ik een getuigenis van een vrouw die vleesbomen had. Ze deelde een e-mailadres van Dr. Ilekhojie die haar kruiden en reiniging gaf. Om een ​​lang verhaal kort te maken, ik gebruik zijn kruiden nu al 3 weken en gelukkig is mijn vleesboom na 2 weken gaan krimpen, zoals mijn huisarts heeft bevestigd. Ik wou dat ik kon zeggen dat het voorbij is en dat ik de kruiden nog steeds gebruik, want Dr. Ilekhojie vertelde me dat het na nog een week weg zou zijn. Probeer het kruidenmiddel specifiek van Dr. Ilekhojie voor hulp bij vleesbomen. Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met hem op via Telegram of Whatsapp +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Het gebeurde dat ik bijna een jaar hulpeloos en neerslachtig was toen mijn man me verliet vanwege huwelijksproblemen die we tegenkwamen na 5 jaar van liefde en geluk. Ik deed alles wat ik kon om mijn huwelijk te redden en niets werkte totdat Dr. Ilekhojie me te hulp schoot. Hij hielp me en de liefde en het geluk dat ik met mijn man deelde, werden hersteld en nog verbazingwekkender. Ik weet dat het vreemd klinkt als hij echt iemand kan helpen, maar hij is 100% gegarandeerd dat hij je niet teleurstelt als hij je verzekert dat je na een paar dagen de gewenste resultaten hebt. Hij kan jou ook helpen als je hem de kans wilt geven om dat te doen. Stuur hem nu een e-mail via: gethelp05@gmail.com of WhatsApp +2348147400259

Anoniem zei

Ik had nooit geweten dat mensen zo aardig, onbaatzuchtig en geweldig konden zijn totdat Dr. Ilekhojie mij hielp. Mijn verbintenis met mijn man was nog geen jaar oud toen we zoveel problemen kregen. Mijn man verliet me en zwoer nooit meer terug te komen. Ik wist op dat moment niet wat ik met mijn leven aan moest. Ik moest blijven zoeken naar hulp totdat Dr. Ilekhojie mij te hulp schoot. Nadat hij de nodige consulten had gedaan, werd het me duidelijk dat de ex van mijn man hem spiritueel bleef manipuleren zodat ze hem terug kon krijgen. Dr. Ilehojie vertelde me alles wat ik moest doen met alle zekerheid, wat ik deed en hij hielp me en het resultaat was zo geweldig. Nu is mijn man terug en leven we in warmte en geluk. Stuur hem gewoon een bericht via WhatsApp +2348147400259 of e-mail hem via: gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Ik had problemen in mijn huwelijk omdat mijn man van 10 jaar een scheiding wilde omdat hij aangetrokken werd door jongere vrouwen, maar ik kon hem zover krijgen om de scheiding te annuleren en aan ons huwelijk te werken met de hulp van een goddelijke man genaamd Dr. Ilekhojie en nu leven we in vrede en harmonie. Als je problemen hebt in je relatie, huwelijk of problemen hebt in het leven, dan is Dr. Ilekhojie de juiste man om je te helpen contact Whatsapp / Viber: +2348147400259 Ik ben een levend getuigenis van zijn grote kracht

Anoniem zei

De goddelijke man genaamd Dr. Ilekhojie waar iedereen het over heeft op internet heeft mij ook geholpen met zijn verzoeningsritueel. Hij herstelde mijn gebroken relatie en bracht mijn ex terug naar mij. Ik bleef achter met een gebroken nadat mijn vriend het met mij uitmaakte, maar nadat ik online over Dr. Ilekhojie had gelezen, was ik erg blij om contact met hem op te nemen. Hij vertelde me wat ik moest doen en hij voerde het verzoeningsritueel uit en binnen 48 uur belde Andy en begon om vergiffenis te vragen. Ik wil Dr. Ilekhojie bedanken voor zijn geweldige hulp. Neem contact met hem op via zijn e-mail: (gethelp05@gmail.com) of telefoon/Whatsapp +2348147400259

Anoniem zei

Ik wil het hebben over iemand die het geluk dat ik met mijn man deelde, heeft hersteld en daar ben ik inderdaad eeuwig dankbaar voor. Ik was bijna 2 jaar hulpeloos en neerslachtig toen mijn man me verliet vanwege huwelijksproblemen. Ik deed alles wat ik kon om mijn huwelijk te redden en niets werkte totdat Dr. Ilekhojie me te hulp schoot. Hij verzoende ons en de liefde en het geluk dat ik met mijn man deelde, werden hersteld. Ik weet dat het raar klinkt als hij echt iemand kan helpen, maar hij is 100% gegarandeerd dat hij je niet teleurstelt als hij je verzekert dat je na 3 dagen de gewenste resultaten hebt. Hij kan jou ook helpen als je hem de kans wilt geven om dat te doen. Stuur hem een ​​bericht of WhatsApp hem op +2348147400259 of e-mail: gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Probeer je zwanger te worden, maak je geen zorgen meer. Het gebeurt allemaal als een wonder met de hulp van Dr. Ilekhojie, aan wie mijn vriend me voorstelde toen ik pijn had, leed aan verschillende miskramen en problemen had met zwanger worden. Hij onderzocht me door me een paar vragen te stellen over hoe ik kon weten wat mijn onvruchtbaarheid veroorzaakte en vertelde me toen wat ik moest doen, waarvan ik zijn kruiden voor zwangerschap kocht die hij me via de bezorgservice stuurde. Tot mijn grote verbazing werd ik zwanger in minder dan 40 dagen van het gebruik van de kruiden, zoals hij had voorgeschreven. Dr. Ilekhojie heeft me eindelijk moeder gemaakt na zoveel jaren van proberen met verspilde moeite. Voor elke vrouw die het ook moeilijk vindt om zwanger te worden, probeer zijn kruiden te krijgen, hoe moeilijk het ook is. Neem contact op met zijn e-mailadres: E-mail gethelp05@gmail.com of WhatsApp/Telegram +2348147400259

Anoniem zei

Mijn leven is ten goede veranderd sinds ik met Dr. Ilekhojie ben gaan werken. Sinds ik in 2015 mijn zoon kreeg, heb ik altijd mannen aangetrokken die losers zijn en mannen die niets te bieden hebben in een relatie of huwelijk. Het ging jaren door totdat een collega me aan Dr. Ilekhojie voorstelde. Hij legde me uit dat hij een onschadelijk ritueel voor me zou uitvoeren dat ervoor zou zorgen dat er altijd mannen van hoge waarde op mijn pad komen. In tegenstelling tot wat iedereen zei, was het hebben van een kind niet de reden dat ik het moeilijk vind om een ​​goede man te vinden. Hij vertelde me alles wat ik moest doen en voorzien en binnen een week ontmoette ik mijn huidige man, een succesvolle chirurg, en het is nu 3 maanden geleden en hij heeft ons leven veranderd. Ik had veel om uit te kiezen nadat Dr. Ilekhojie zijn werk had afgerond, wat voor mij als een droom was. Nu heb ik mijn dromen waargemaakt, omdat ik me nergens anders zorgen over hoef te maken, want ik heb mijn droomman. U kunt ook uw wensen vervullen door rechtstreeks contact met hem op te nemen voor hulp. Whatsapp +2348147400259 of via zijn e-mail: gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Mijn leven is in 48 uur compleet veranderd. Ik kan mezelf in de spiegel zien en glimlachen. Ik heb voor het eerst in maanden vertrouwen in mezelf en mijn capaciteiten. Ik heb mijn man weer terug in mijn leven met de hulp van Dr. Ilekhojie. Het was een lange zoektocht naar hulp en zoveel opofferingen, maar ik ben blij dat ik Frenkie terug heb. Het duurde 2 dagen voordat ik de resultaten kreeg die Dr. Ilekhojie me had beloofd en hij heeft me niet teleurgesteld. Ik ben het levende bewijs van wat Dr. Ilekhojie kan doen. Alleen jij kon je woord en belofte nakomen. Neem contact op met Dr. Ilekhojie als je hulp nodig hebt. WHATSAPP/BEL via +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

Anoniem zei

Mein Leben hat sich zum Besseren gewendet, seit ich mit Dr. Ilekhojie zusammenarbeite. Seit ich 2015 meinen Sohn bekam, habe ich immer Männer angezogen, die Verlierer sind und Männer, die in einer Beziehung oder Ehe nichts zu bieten haben. Das ging jahrelang so, bis mich ein Kollege mit Dr. Ilekhojie bekannt machte. Er erklärte mir, dass er ein harmloses Ritual für mich durchführen würde, das sicherstellen würde, dass mir immer Männer von hohem Wert über den Weg laufen. Im Gegensatz zu dem, was alle sagten, war ein Kind nicht der Grund, warum es mir schwerfällt, einen guten Mann zu finden. Er sagte mir alles, was ich tun und bereitstellen musste, und innerhalb einer Woche traf ich meinen jetzigen Ehemann, einen erfolgreichen Chirurgen, und es sind drei Monate vergangen und er hat unser Leben verändert. Ich hatte eine große Auswahl, nachdem Dr. Ilekhojie seine Arbeit beendet hatte, was für mich wie ein Traum war. Jetzt bin ich erfüllt, weil ich mir um nichts anderes Sorgen machen muss, da ich meinen Traummann habe. Sie können Ihre Wünsche auch erfüllen, indem Sie ihn direkt um Hilfe bitten. WhatsApp +2348147400259 oder per E-Mail: (gethelp05@gmail.com