zondag 11 januari 2015

Cisse voor Xavio

Op een geweldige locatie ( Madeline, de stoffenmadam) onder leiding van een toplesgeefster (An)
gebruik makend van een heerlijk patroon: Cisse!!
Meer heb je niet nodig voor wat 'me-time',  met als resultaat een broekje voor de jongste zoon.  

Het blauwe stofje dat ik gebruikte is prachtig, ik kocht het bij Daaidieka! Een soort van blauw ribfluweel met een groene achtergrond...
Het groene stofje is simpelweg de averechtse kant van de stof. (Leuk detail hé :-) )
Verder maakte ik een valse gulp en heb ik een volledige elastiek in de tailleband geplaatst.


Alle lof voor de patroonmaakster (Mamasha).
Het broekje past perfect en het patroontje/handleiding is vrij gemakkelijk te volgen dankzij de deskundige uitleg en fototutorial!
(stem je nog even voor Zonen09? Alle uitleg kan je hier terugvinden.) 

Patroon: Cisse,  Zonen09 (116 small verlengd)
Stof: daaidieka


Zoals jullie al kunnen raden heb ik ontzettend veel foto's getrokken!
Wie ze niet wil zien kan nu wegklikken :-D

Echt een mooie pasvorm!!

Zakjes!








Mooi hé!











Blij :-))











11 opmerkingen:

Paspelpoezen zei

Ziet er mooi passend uit! Zo gaan er zeker nog volgen :-) (An)

JoChapeau zei

Jij hebt dus ook het ideale broekpatroon gevonden voor Xavio !!! Super !!!

Annick @ MinnieMie zei

Terecht blij!! Wauw!

Sylvia @ lilyenwoody zei

Wat een coole Cisse! Echt toffe stof en ze past perfect! Heb het patroon ook al een hele tijd liggen, wil er dringend werk van maken!

Tam Tam zei

Leuk als je een goed passend patroon hebt. Mooi resultaat!

Zoë Van Den Heuvel zei

Heel toffe broek en ik ben ook wel fan van de stof!

Edje zei

dat is echt een superleuk broekje Laura!!!
En de stof is prachtig, heel leuk met dat groene stuk erin, de paspeltjes en het bijpassende 't-shirt! Je hebt je best gedaan mommy!

CreativEls zei

Heel mooi ! En heel leuk dat je ook de averechte kant van de stof hebt gebruikt voor wat contrast.

Lucky Mie zei

Een echte jongensbroek!! Heel knap.

Mieke Jansen zei

Perfect!!

Paspelpoes Joke zei

Knappe Cisse!