zondag 12 oktober 2014

Sweatpants, baggy pants, harem pants, sagging pants,... Chris pants voor de jongste!



Mijn frustratie: een namiddagje shoppen met het zoontje waarbij alle broeken -éénmaal opgetrokken- dadelijk weer op de grond lagen wegens te groot, te breed, geen elastiek, geen koordjes,...
Dan maar zelf maken!!

Dit was mijn inspiratie:
Groovybaby and mama

Dit is mijn resultaat:
Picture overload want hij had er zin in!












Love him to pieces!

ipv boordstof elastiek gebruikt, omwille van de stevigheid




Patroon: Chris pants van Stof2000 (maat 92 genomen en héél erg verlengd)
Stof: coupon van stoffencircus vorig jaar


8 opmerkingen:

MultiVroon zei

Heel cool!!

eva maria zei

Zo cool zeg! Die broeken bij Trine steken mijn ogen ook altijd uit, misschien moet ik ze ook eens maken...

Annick @ MinnieMie zei

Dat is echt een coole broek! Ik had die van Groovy baby en mama ook al gepind, geweldige inspiratie!

Stannel zei

Een zalige 'kak'broek! Zo stoer!!

JoChapeau zei

Supertof ! Maar mijn jongens willen dat niet dragen :-(

So Popo Sew zei

Heel cool! Ik heb er hier ook al 2 liggen en een 3de op de planning maar dan voor de jongste.

Unknown zei

Das stoer tegenwoordig zo met zen broek op half 7

FieFlo zei

Supertoffe broek! Bestaat dat patroon ook in PDF? Ik wilde bestellen maar bij de 5 euro voor het patroon komt 20 euro verzending bij... En mijn Deens laat mij niet toe de rest van de tekst op de pagina te verstaan ;-(