zaterdag 26 juli 2014

Selfish sewing, part one

Een zomerkleedje tot op de draad versleten werd losgetornd, bestudeerd en overgetekend.
Het was een watervalhals-kleedje... 
Maar dit stofje 'valt' precies veel zwaarder waardoor de hals echt diep uitgesneden is... 
Oordeel zelf:
Gecamoufleerd met een toespeldje (kan eventueel ook met een knoopje)

Of:
Diep uitgesneden... (Met topje in net dezelfde kleur als het stofje)



Er is nog een kleedje klaar -alleen tijd maken voor de foto's.  


Stofje: Fragile bij Mondepot
Patroontje: zelf (over)getekend

8 opmerkingen:

eva maria zei

Tof toch? En ja, de te diepe hals zou ik oplossen met een knoopje ofzo, want voor een extra topje eronder is het vaak te warm. Schoon!

Het grote boek van Florien zei

Idem! Ik ben jaloers, heb me nog nooit aan een kleedje voor mezelf durven wagen. Je geeft moed! :)

Twee emmerkes water zei

mooi! en beide opties zijn mooi vind ik ;)

greetje-creatiefje zei

Knap gemaakt. Beide opties zijn goed. Een knop voor de zonnige dagen en een top eronder voor de frissere dagen.

Katrientje vanalles zei

Ik vind het met de top heel erg leuk. Mooi gemaakt!

Edje zei

Het topje eronder vind ik veel frisser staan! Mooi gedaan hoor.

Mamadammeke zei

Mooi! En mooist met het topje onder :)

Spurrewubsie zei

Beide opties zijn mooi! Een geslaagd kleedje vind ik.