zaterdag 11 januari 2014

Zwemtas voor de zoon


Mijn middelste zoon mag sinds kort mee gaan zwemmen met de leefgroep in het revalidatiecentrum.
Hij natuurlijk heel blij, dus zwemshortje + rugzak in het weekend meegegeven...
Nu blijkt dat de begeleiding liever een 'zak' heeft, zodat de kinderen geen ritsen moeten openen om hun natte spulletjes erin te  'proppen'.

DUS, ik dezelfde dag neuzen in mijn kast om te zien  waar ik de toile cirée heb verstopt (heel lang geleden)
Jammer genoeg enkel vogeltjes en bloemetjes... Maar een probeerseltje kan nooit kwaad hé!




Reactie van mijn zoontje:
Ach mam, dat is wel voor in de lente hé, nu kan ik toch geen bloemetjes en vogels meenemen :-p

Patroon: emmaenmona
-1 voor de stofjes :-)

2 opmerkingen:

Mumendemiekes zei

wel heel mooi

Angel Trendy Fashion zei

Heel mooi hoor maar blijkbaar vond je zoontje hem toch wel mooi maar niet voor in de winter ;-)