zondag 1 december 2013

Rokje voor mezelf!

Na een aantal test 'A-lijn rokken' voor mezelf, gaf ik het op... ik vond maar geen patroontje dat 'passend' is.

Dus toen ik de workshop van Liel in de gaten kreeg, twijfelde ik geen seconde! 

Gisteren was het zover. 
Met 4 dames volgden we de workshop in het knus winkeltje van Liel => pand 42. (Ankerstraat 42, Sint-Niklaas)

Een goedzittend patroontje (waar we behalve de lengte, niets aan veranderd hebben), deskundige uitleg en goede moed om te naaien, meer heb je niet nodig om tot dit resultaat te komen:

Ik koos voor het model met paspel én zakjes
Achterzijde met neepjes

Blinde rits

met voering







Ik ben echt blij met mijn rokje!! Helemaal zoals ik het wilde... Zo zullen er nog komen ;-)

Patroon: Liel
stofje: Kokka triangle  (echt MIJN kleurtjes, zalig!!)
voering: Daaidieka

11 opmerkingen:

Juffra Toertjes zei

Staat je heel erg mooi!

Paspelpoezen zei

Heel mooi! En idd. ook een prachtige stof.

Jos van KloskaCreAtief! zei

Superrokje en wat fijn dat je nu een goed patroon hebt! Hier volgen er vast meer van!

Fenna Achternaam zei

Heel mooi!

CreativEls zei

Mooi ! En inderdaad mooie kleurtjes.

Piepow zei

Tof! En een patroon dat écht past, dat is echt fijn om te hebben. Zal je nog veel plezier bezorgen!

Edje zei

Past perfect! Mooi hoor.
Stofje is ook heel mooi.

Naaistaart zei

super mooi!

billiepop zei

Heel mooi!
Misschien moest ik ook maar eens zo'n workshop doen, want net zoals bij jou heb ik het ideale model dat perfect op m'n lijf past nog niet gevonden.

Mamadammeke zei

Mooike!

huisje creatief zei

Waaw, een heel mooi stofje en het past je perfect!!