woensdag 18 september 2013

Één tricot, twee bestemmingen en een kleine give-away/ Um tecido, dois destinos

Dit vossentricootje heb ik gekocht met een playdaydress in mijn achterhoofd.
Na een experimentje (zie hier) was het duidelijk dat ik iets nieuws moest verzinnen!!
Este tricô foi comprado para fazer um vestido, más o experimento falhou. aqui


Een kaptrui voor mijn zoon:
Uma camisola para o meu filho:






En een gevoerd! Vossenrokje voor mijn dochter:
E uma saia forrada?




Allebei samen:






Patroon kaptrui: Stof voor durf het zelvers 
Patroon rokje: zelf getekend A-lijntje 



En dan mijn eerste 'kleine give-away' voor mijn volgers ;-)
Een ideetje gepikt van deze straffe madam.

Er zijn nog wat restjes over om buttons en/of magneetjes te maken van de vosjes!!
Laat een berichtje na:  vertel even hoe je me volgt (bloglovin, blogger, feedly,...) en natuurlijk of je de buttons of de magneetjes verkiest!!
Ik heb voldoende voor 2 keer een setje van 2 buttons. (of magneetjes)


En voor de aandachtige lezers:
Jawel, ik moet nog steeds mijn salontafeltje verven ;-)

15 opmerkingen:

Unknown zei

Laura sjattie, ik volg je overal ... trouwe fan dus ... laat de magneten maar komen ... super mooi !
liefs bie

Juffra Toertjes zei

Aha....ik heb nog geen vosjesbutton of magneet!
Dus ik doe mee voor de ........moeilijk hoor.......button!
:)

Lieve zei

Eens kijken of ik weer geluk heb. Ik doe graag mee voor de magneet. Want zo een schattig vosje mag wel in onze keuken komen wonen.

All Set zei

Leuk! Ik doe graag mee! Ik volg je via Blogger, maar nog makkelijker via Bloglovin'

Naaistaart zei

ik volg je via google friends en blogloving en doe graag mee voor een magneetje of button, verras me maar :)

Unknown zei

Via bloglovin, Facebook, blogger... Volg ik je! Verras me maar met magneet.. Waar heb je je machine geleend?

Liesellove zei

Ik volgde je al via bloglovin (lies ds denk ik of liesellove) en blogger :) de magneet is mijn favoriet :)

Liesbet Rombaut zei

Ik volg je via facebook én bloglovin. En ik ben een fan van magneetjes.

Querida zei

Ik heb een machientje gekocht!! Nieuw speelgoed voor de mama ;-)

Piepow zei

Ik volg je via blogger en facebook. En ik denk dat die magneetjes hier prachtig zouden staan!

Tienke zei

Hopelijk zijn ze nog niet verloot. Ik volg je via fb en bloglovin en de magneetjes zouden prachtig passen bij onze collectie op de frigo!

Woohoo zei

Hey! Ik volg je via Bloglovin.
Voor mij maakt het niet uit welke van de twee het worden, aangezien ik ze cadeau zou willen doen aan een FB-vriendin van mij die verzot is op vosjes.

Querida zei

Nee hoor Tienke!
Zondag zal ik ze verloten!!

Unknown zei

Da's nog beter! :)
Je gaat daar geen spijt van hebben, zoveel dat je ermee kan doen..

Unknown zei

Ik volg je via Bloglovin' ! En kijk ook op je fbpagina! :-)
Ik ding mee voor de magneetjes!