donderdag 28 februari 2013

Eerste project met Washi-tape

Mijn jongste zoon (4j) moest gisteren direct na school naar een verjaardagsfeestje... Heel leuk,
Tot hij 's morgens vroeg naar het cadeautje!!
Oh, die was ik dus vergeten in te pakken, juist in die hectische minuten net voor we vertrokken, heb ik het nog snel ingepakt met -ojee, er was geen ander papier meer- bruin papier van Ikea!

Ineens flitste er een 'pin' van Pinterest door mijn hoofd en haalde ik snel de Washi-tape uit de kast.
Aja, want bruin is maar bruin...




Een vlaggenlijn in Washi-tape
Een taart met 5 kaarsjes
Een ritszakje, de dag ervoor gemaakt (een reeks van 5, want hij heeft wat feestjes voor de boeg)

2 opmerkingen:

janusje zei

Zo mooi en feestelijk verpakt! Schitterend gewoon.

Querida zei

En dat in nog geen 5 minuutjes, met 3 paar kinderogen die erop zaten te kijken! Dat vraagt om herhaling ;-)