donderdag 24 januari 2013

Een 'zakje' voor mijn collega!

Mijn collegaatje heeft zichzelf een Iphone cadeau gedaan!
Met een nieuwe smartphone ook een nieuw abonnementje, namelijk Mobile Vinkings (jawel, een beetje reclame maken mag ;-). Daarbij heeft ze mij als meter genomen met als resultaat: één gratis herlading voor moi!

Daar moet ik ze natuurlijk voor bedanken...
Tadaa: een zakje voor haar nieuwe Iphone, of portemonneetje, of.... Ik laat haar de keuze!



Ze is goed gek van paars, vandaar de stofkeuze.

Het is een heel simpel zakje gemaakt van:
2 stukjes buitenstof 16 op 10
2 stukjes binnenstof 16 op 10
2 stukjes vlieseline 16 op 10
Ik ga zeker nog van deze zakjes maken, maar de volgende is 16,5 op 10,5 omdat deze net iets te nipt is.
Een rits

De tutorial: Noodle-head

Veel plezier ermee!

Geen opmerkingen: