vrijdag 8 maart 2013

Zinnen verzetten, deel 2

Aangezien grote zus ( Cadeautje) en kleine broer (nog een cadeautje) aan het feesten waren en de papa onverwacht thuis was voor grote broer...
ben ik nog eens mijn zinnen gaan verzetten.

Enkele berichtjes terug kan je lezen dat we gaan verhuizen!
Wel, in ons nieuw huisje hebben we een grote inkomhal dat smeekt om een 'halkast' uit de Good Old Days... Een groot probleem, want nu hebben we enkel ingebouwde kasten, nog niet eens een commode of tv-kastje  ;-).  Buiten de zetel, kleren, slaapkamers en al de verzamelde spullen in de loop der jaren moeten we niets 'zwaars' verhuizen wegens geen meubels!

Een ideaal -ik-verzet-mijn-zinnen-moment, want ik heb er zelfs geen excuus voor nodig... Het is nu eenmaal een noodzaak.

Samen met mijn zusje ben ik voor de eerste keer naar de kringloopwinkel gegaan en ik heb prachtige stukken gevonden:

Een oude halkast die net in elkaar werd gezet toen ik binnenkwam. (Duidelijk HET LOT)




Een salontafeltje 

Zonder foto: een hoog kastje met wel tien schuiven ( te bekleden met stof à la Rok en Rol)
 en een commode/spiegelkast voor mijn zusje (= cadeautje van wel 2.5 euro ;-)

Grote plannen ondertussen!!
Een mooi grijs-turkoois laagje over de halkast (ja, ik durf dat :-) en een likje verf over de salontafel en in mijn hoofd zal het er schitterend uit zien...
Wie nieuwsgierig is over het kleurtje:kleur!!!  Niet de kast, enkel het kleurtje. Waarschijnlijk gaan we een klein tvmeubeltje in de besta-reeks met dat kleurtje kopen.

Pfff, het is moeilijk steeds positief te denken, dus ik ben blij dat ik mijn zinnen op deze manier kan verzetten!!




1 opmerking:

van Jansen zei

Mooie kleur! Mijn schoonzusje verfde onlangs een antieken kast in die kleur en met prachtig resultaat! Jullie gaan er vast een paleisje van maken!